Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Budz I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Budz I. F. Рrospects in gifted education development: worldwide tendencies [Електронний ресурс] / I. F. Budz // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_8
| 2. |
Budz I. F. National organizations and innovative projects in the content formation of gifted education in Great Britain [Електронний ресурс] / I. F. Budz // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 4. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_4_8
| 3. |
Lytvyn V. Development of the quantitative method for automated text content authorship attribution based on the statistical analysis of N-grams distribution [Електронний ресурс] / V. Lytvyn, V. Vysotska, I. Budz, Y. Pelekh, N. Sokulska, R. Kovalchuk, L. Dzyubyk, O. Tereshchuk, M. Komar // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 6(2). - С. 28-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_6(2)__4 Розглянуто особливості застосування технологій лінгвостатистики для ідентифікації стилістики автора текстового контенту науково-технічного профілю (НТП). Квантитативний лінгвістичний аналіз тексту використовує переваги контент-моніторінгу на базі методів NLP для визначення та аналізу множини стопових слів, ключових слів, стійких словосполучень і дослідження N-грам. Останні використовують в методах лінгвометрії для визначення приналежності аналізованого тексту конкретному авторові у відсотках. Розроблено квантитативний метод автоматичного визначення авторства текстового контенту на основі статистичного аналізу розподілу 3-грам. Запропоновано підхід реалізації визначення автора україномовного тексту НТП. Отримано експериментальні результати запропонованого методу для визначення приналежності аналізованого тексту конкретному автору за наявності еталонного авторського тексту. Застосування лінгвостатистичного аналізу 3-грам до множини статей надасть можливість сформувати підмножину подібних за лінгвістичними характеристиками публікацій. Накладання на підмножину додаткових умов у вигляді проведення статистичних і квантитативних аналізів (множини ключових слів, стійких словосполучень, стилеметричного, лігвометричного тощо) надасть можливість значно скоротити цю підмножину, уточнивши список імовірніших авторських робіт. Для якісного та ефективного аналізу контенту у ході визначення ступеня авторства конкретному автору запропоновано аналізувати еталонной текст та досліджуваного в декілька етапів: лінгвометричний аналіз коефіцієнтів різноманіття авторського мовлення, стилометричний аналіз, аналіз стійких словосполучень, лінгвостатистичний аналіз 3-грам. Для автоматизованого опрацювання тексту має велике значення не тільки частота появи тієї чи іншої категорії, а взагалі присутність в досліджуваному тексті. Кількісний підрахунок надає можливість зробити об'єктивні висновки щодо спрямованості матеріалів за кількістю вживань одиниць аналізу в досліджуваних текстах. Якісний аналіз робить те саме, але внаслідок дослідження того, чи зустрічається (і в якому контексті) певна важлива оригінальна категорія взагалі.
| 4. |
Budz I. Prospects of the use of Great Britain’s experience in the educational system of gifted schoolchildren in Ukraine [Електронний ресурс] / I. Budz // Інноватика у вихованні. - 2020. - Вип. 12. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_12_13
|
|
|